"Vadå följ med jag står ju fortfarande bakom galler!" - Bambi

Haha imorse när jag vaknade så sa Benny att jag skulle äta frukost och göra mig iordning för kl 8 skulle han lämna barnen, de va allt jag fick veta. Sen kom Tomas Marie och Bambi så då anade jag att de va den där upplevelsen som jag fick när jag fyllde. Så livrädd satt jag med alla andra i en bil och åkte och åkte men gissade vid Arboga typ att vi skulle till Stockholm å de va ju rätt. Väl där stannade vi på en bakgata och där fanns en skum dörr..sen ner för en läskig trapp och de är blod här å där.. fick sedan lite instruktioner om vad som kommas skall typ..eller nä vi fick egentligen inte veta nå utan de va typ att vi inte skulle bruka våld haha men det var ju ett questroom.. dom låser alltså in dig i ett rum och du ska ta dig ut.. vi fick order om att vi skulle ställa oss på rad så man inte såg den bakom och ganska snabbt förstod jag att det försvann en efter en bakom mig då jag va sist, jag va också den enda som hade en stor kedjeväst på mig, redan där var jag rätt skitnödig, sen fick jag en säck över huvudet och blev ledd in i ett rum och sen satt jag fast i en vägg. Lite kort information om att en fånge va lös och stäng dörrarna efter er. Sen fick vi ta av oss huvorna och då va vi alla inlåsta i olika cellar typ, ja förutom jag för jag satt fast i en korridor med knappar här å där och en mördare runt knuten, jag var så rädd och skrek som en gris haha men som ni kanske förstår så är detta ett förlopp på 45 minuter som jag inte kan ta in i minsta detalj men vi lyckades med hjälp av olika gåtor och andra klurighter att ta oss loss och vidare till nästa rum och nästa rum osv. Sen ut :) kan va bland de roligaste jag gjort på länge å ja man blir ju så jäkla rädd så man knappt våga titta men de är ju de som är så kul haha.. och vilket team vi va liksom!! Som sagt, så jäkla kul. Om någon är sugen på att veta mer om detta event så kolla in
www.questrooms.com . Man fick såklart inte ha någon mobil med sig så det finns inga bilder eller filmklipp tyvärr.
Efter detta så satte vi oss i bilen igen och adrenalinet va ju på max så man kände verkligen kurret i magen och efter en stund hamnade vi på en så vacker plats vid vattnet där det blev picknick med kallskuret och  efterrätt. Sen avslutade vi hela trippen med en spontan minigolf runda på piratgolfen utanför västerås. Fy bubblarns vilken bra dag jag har haft, med dom bästa människorna, helt ovetande om vad som kommas skall, livrädd och fruktade de värsta hela tiden men allt blev så bra. Vet inte hur många gånger jag sa "jag har haft så kul idag!" Å ja de har jag verkligen, Tack!!!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Så kul dag! Upplevelse är bäst att få! 😘

Svar: Ja jag hade såååå kul 😁 rekommenderar starkt att testa questroom, man kan välja ett annat tema om man inte vill ha skräck haha 😉
None None

2016-07-31 @ 09:52:39
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: